AUTOGIRO UPPHÖR!

AUTOGIRO UPPHÖR!
Från 2025-01-01 kan du inte längre betala årsavgiften med autogiro.
Fakturan kommer att delas i brevlådan.
Vi jobbar på en lösning med e-faktura (Kivra) och faktura via e-post, mer info kommer under våren.

 

 

Fler nyheter:

PROTOKOLL ÅRSSTÄMMAN 2026

Här finner ni protokoll från årsstämman 2026. Även presentationen som hölls på årsstämman och exploateringsavtalet publiceras här.

Länk till kvällens årsstämma

Om du inte har möjlighet att komma till årsstämman, finns det i år möjlighet att koppla upp sig digitalt.

Du kan inte kan rösta via länk, bara lyssna och titta.

Den här webbplatsen använder kakor (cookies). Genom att fortsätta använda den här sidan accepterar du vår användning av kakor.